אלעזר סלע – מדריך לעולם היזמות

להיות פורה לעתים קרובות מרמז השגת אנשים שיש להם רק את המטרות שלהם. לאחר מדריך הוא מתנה מדהימה לאיש עסקים, אך לא כל אדם יכול לגלות פנים אל פנים.

על סיכוי כבוי כי עדיין לא גילו את המאסטר דאגה פרטית שלך, הנה 21 טיפים מיזמים וותיקים עבור יזם צעיר או אדם עם תקווה להכנס לעולם היזמים ולהצליח!

אלעזר סלע עם המדריך השלם לעולם היזמות בארץ או בעולם

1. בדוק את עצמך.

ריצ’רד ברנסון אומר שההשראה הגדולה ביותר שלו היא להמשיך לבחון את עצמו. הוא מתייחס לחיים כמו הכשרה ארוכה אחת בקולג ‘, שם הוא יכול לקחת יותר בעקביות. אתה יכול גם!

2. האם לעבוד לך אכפת.

יש כמעט בוודאות כי שמירה על עסק לקחת טון של זמן. סטיב ווק הבחין כי הדרך הטובה ביותר להתממש בחיים שלך היא לעשות עבודה שאתה באמת לשים את המלאי.

3. לכו על שבר.

אנחנו אף פעם לא יודעים את התוצאה של המאמצים שלנו, אלא אם אנחנו באמת עושים את זה. ג ‘ף בזוס אמר שהוא הבין שהוא לא יקונן אכזבה, אבל הוא היה מקונן לא מנסה.

4. שים את עצמך בעצמך.

אלעזר סלע במרתון התנ"ך
אלעזר סלע במרתון התנ”ך

כפי שאמר הנרי פאסג’ה, “בלא קשר לשאלה אם אתה רוצה, או שאתה חושב שאינך יכול, אתה צודק”. אמון שאתה יכול להצליח, ואתה תמצא קורסים דרך מכשולים שונים. ללא שם: לסיכוי כי אתה לא, אתה פשוט לגלות חנינה.

5. שיהיה לך חלום.

המחבר ונשיא טומבלר, דוד קרפ, מציין כי איש עסקים הוא מישהו שיש לו חלום על משהו ועל כמיהה לעשות את זה. שמור על החזון שלך ברור בעקביות.

6. גלה אנשים גדולים.

מי שאתה עם זה מי אתה זז לקראת. ריד הופמן, מיטיב אחר של LinkedIn, הבחין כי השיטה המהירה ביותר לשנות את עצמך היא להסתובב עם אנשים שהם עכשיו את האופן שבו אתה צריך להיות.

7. הפנים את תחושות האימה.

הכאת פחד היא לא פשוטה, אבל זה חייב להיות גמור. אריאנה האפינגטון אמרה פעם שהיא גילתה תעוזה דומה לשריר – ככל שהיא התאמנה יותר, כך היא התקדמה יותר ויותר.

8. בצע מהלך.

העולם שופע מחשבות מדהימות, אבל ההישג פשוט מגיע דרך פעילות. וולט דיסני אמר פעם כי הגישה הפשוטה ביותר להתחיל היא להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות. זה תקף גם לשגשוג שלך.

9. האם הזמן.

אף אחד לא מצליח מיד, וכולם היו בעת ובעונה אחת חובבן. כפי שציין סטיב עיסוקים בסקרנות, “על הסיכוי כי אתה מסתכל בזהירות, רוב הניצחונות לטווח בינוני לקח די הרבה זמן.” אל תהסס לשים זמן בארגון שלך.

10. לפקח על חיות, לא זמן.

החיוניות שלך מגבילה את מה שאתה יכול לעשות עם הסיכוי שלך, אז לפקח עליו בערמומיות.

11. להרכיב קבוצה יוצאת דופן.

אף אחד לא גובר בעסקים לבדם, והאנשים שינסו להפסיד לקבוצה יוצאת דופן באופן בלתי פוסק. לפברק קבוצה משלך מאוד מדהים לתמוך בשגשוג שלך.

12. אופי החוזה.

כפי שאתה לפברק את הקבוצה שלך, חוזה על אופי ואיכויות. אתה יכול פשוט להכין מישהו על היכולות, אבל אתה לא יכול לעשות את התכונות של מישהו התאספו הארגון שלך מתישהו מאוחר יותר.

13. תוכנית לגיוס הון.

ריצ’רד חרוץ ‘, משקיע, יש את ההנחיה הזאת לאנשי עסקים הקרובים: “זה הרבה יותר קשה לגייס הון ממה שחשבת שזה יהיה, וזה בדרך כלל לוקח יותר זמן, אז תכנן את זה”.

14. דע את המטרות שלך.

כתבה על מרתון התנכ / אלעזר סלע
כתבה על מרתון התנכ / אלעזר סלע

ריאן אליס, מיטיב עמיתו של iContact, הפנה את תשומת הלב לכך שיש סוף כמו בראש סדר העדיפויות בעקביות מבטיח לך נעים לכיוון של זה. הגדר יעדים ולעזור לעצמך לזכור אותם כל יום.

15. השגה מטעויות.

אנשי עסקים רבים מצביעים על פספוס בדיוק כמו המחנך הטוב ביותר שלהם. כאשר אתה מרוויח מן missteps שלך, אתה מתקרבים להתקדם – למרות שאתה בהתחלה נבוך.

16. דע את הלקוח שלך.

דייב תומאס, המארגן של ונדי, התייחס לכך שידע את הלקוח שלך כאחד משלושת המפתחות שלו כדי להתקדם. דע את אלה שאתה משרת מעולה על כל אדם אחר, ואתה תהיה היכולת להעביר את הסידורים שהם דורשים.

17. הרוויח ממחלוקות.

ביל אינטרוויז אמר פעם כי הלקוחות הכי מוטרד שלך הם מקור לא אכזבהבולטים ביותר של למידה. תן ללקוחות מדוכאים הזדמנות לעודד אותך איפה הפתחים בממשל שלך.

18. בקשת פרטי לקוחות.

מצפה מה לקוחות צריך או צריך לעולם לא להנחות הישג. אתה צריך לשאול אותם באופן ספציפי, ואחרי זה בדיוק לכוון את מה שהם אומרים.

19. הוצא בערמומיות.

כאשר אתה שורף במזומן על העסק שלך, להיות זהיר כדי לבזבז אותו בערמומיות. זה משהו אבל קשה להוציא יותר מדי על דברים טיפשים לבוא קצר על ההון מוקדם מדי.

20. להבין את התעשייה שלך.

טוני הסיאה, מחברם של זאפוס, אמר פעם: “אל תשחקי את ההופעות שאתה לא רואה, בין אם אתה רואה המון אנשים אחרים מרוויחים מהם”. הבנה אמיתית את התעשייה שלך הוא קריטי שיש הישג.

21. להעביר יותר מהצפוי.

מגוגל לארי פייג ‘קורא לאנשי חזון עסקיים להעביר יותר ממה שהלקוחות צופים. זוהי שיטה מדהימה כדי לקבל לראות בענף שלך ולייצר איתן לאחר של תומכים.

להיות חזון עסקי יעיל לוקח מידה ניכרת של עבודה, הרבה חזון טון של יציבות. אלה 21 רמזים, מאנשי עסקים כמו אלעזר סלע אשר למעשה גילה הישג, יאפשר לך לחקור את הדרך באופן משמעותי יותר מאמץ.

מהו קצה ההישג האהוב עליך ביותר עבור חזון עסקי? הצע את זה מתחת בקטע הערות מתחת.

אלעזר סלע – מדריך לעולם היזמות
דרג אותי!