הקייס סטאדי של אלעזר סלע

אלעזר סלע מציג קייס סטאדי מעניין לכל יזם ויזמית

ב -2011, ריד הייסטינגס שיתף פעולה עם חבריו. הוא בחר כי נטפליקס יהיה חלק הממשקים שלה די וי די ושפכים ולחייב לקוחות באופן עצמאי עבור כל אחד. חברו של הייסטינגס היה תומך של נטפליקס ולא היה מרוצה מהמחשבה, ואמר “אני מעדיף לא לפקח על שתי רשומות”.

ע”פ אלעזר סלע הייסטינגס בחר שלא לקבל את המלצתו הנלווית והמשיך בהסדר. התוצאה היתה אסון קוויסטר שערורייתי שהביא לנטפליקס לאבד עודף של 800,000 שקלים וחלק גדול של המניה שלה הערכה. רק שלושה חודשים לאחר ההצהרה הבסיסית, נטפליקס החזירה את תוכנית ההטבות שלה, והייסטינגס לקח תרגיל חשוב על כוונון לאנשים אחרים, במיוחד ללקוחות שלו.

יזמות / אלעזר סלע
יזמות / אלעזר סלע

מנקודה זו ואילך, הארגון הפך להמראה עולמית של ממותה בגלל מהלך יעיל ומאסיבי ליצירת החומר. נכון להיום, הייסטינגס אופטימי כדי להתכוונן לקבוצתו ולהישגיו. האמת היא, הוא פשוט לשים 30 דקות על הבחירה לאשר את הפלישה המשמעותית הראשונה של נטפליקס לתוך דור, מקום של כרטיסים.

הארגון גם התברר להיות זהיר יותר לגבי ההערכה. הגדלים הם בדרך כלל מעט מסודרים עם תערוכות של הממשל המשיך עם תמריץ במזומן. הופ הערך האחרון עבור לקוחות בארה”ב תואמים לתקופות חדשות של שני להיטים הגדולים ביותר של נטפליקס , הכתר ועוד דברים מוזרים. הפעם, מספרים כי היא באמת התרחבה.

מה שלא היה לי מושג: חנויות כלליות מציעות קרקעות

כל עסק עושה טעויות, וכחלוץ, אתה תהיה מהימן או אם שום דבר אחר אחראי על רובם המכריע של אותם, אבל החלוצים הטובים ביותר לא נותנים הבחירות הנוראות שלהם הזדמנות לאפיין אותם. דרך בסיסית להשיג את זה היא על ידי לא להגיב מיד לכל תערובת, אלא להגיב בצורה נכונה, ללא קשר אם זה מרמז על תיקון הבעיה במהירות או לוקחים תרגיל משמעותי וקידום.

כאשר התחלתי את הארגון שלי, הייתי לגמרי חדש לעסקי כיבוד. מנקודות מבט שונות, היעדר המידע שלי היה מועיל לי, שכן לא הייתי למטה או חלשה על ידי נטיות שנקבעו בעבר. עם זאת, בהזדמנויות שונות, התמימות שלי רמזה שאני בזבז זמן רב רודף דלתות פתוחות פשוט לא היו נגישים לי.

אלעזר סלע
אלעזר סלע

לאחר שקיבלתי ביעילות שטח מתלה בסן פרנסיסקו הסמוך כל הסערות , חשבתי בטעות כי חנויות שונות ילך עם דפוס זהה. עם זאת, כאשר דיברתי עם הרוכשים בחנויות הגדולות, הם גילו לי כי לא הצביע לא השתלבו הנוכחי שלהם כיבוד שיעורים, שהיו מים פשוטים, מים מזינים, ומשקאות קלים. הגבתי על ידי ניסיון לגרום להם לעשות סיווג נוסף, אבל זה גם לא הצליח.

בשלב מסוים, באחד ממשחקי הסופטבול של ילדי, שוחחתי עם אחת האמהות החלופיות. היא עבדה במקרה עבור ארגון משקה ראוי לציון ופקחה את עיני לתפקוד העסק. חנויות כלליות הם בעצם מציעים קרקע, ואת המותגים הענקיים לשלם גובים במזומן עבור שטח המדף הראשי.

תערובת שלי היה לקבל את זה מה היה על המדפים בחנויות ענק היה בעצם מה נמכר היטב וזה משתמע נתיב עבור הפריט שלי. ללא שם: יהיה זה כפי שהוא עשוי, ילד, הייתי מחוץ בסיס!

אחד הדברים החשובים על פי אלעזר סלע הוא לגלות לקוחות במקום אחר

כאשר דמיינתי את הפריט שלי להיות יעיל, דמיינתי אותו על המדפים של חנויות כלליות משמעותיות. חזון זה לא התממש מיד היה מטריד. בזבזתי זמן רב וחיוניות, אבל ברגע שהבנתי את זה היה משהו שהיה מחוץ ליכולת השליטה שלי, השתדלתי להגיב בהחלטיות.

אנחנו לא יכולים להיכנס לחנויות מכולת משמעותי עדיין, אבל אנחנו יכולים כיום להגיע ללקוחות שלהם. זו היתה רק שאלה של גילוי אותם במקומות שונים. לפני זמן רב התחלנו להציע במיוחד לביסטרו ולכלי קיבול בשטח בית הספר ובחברות הטכנולוגיה, שידעתי שיהיו לנו המון אנשים. מאוחר יותר, אנחנו אפילו דחף מאוד את החנות המקוונת שלנו ואת הקונה ישיר לרוכש החברות.

לאחר שפיתחנו את בסיס הלקוחות שלנו והרכבנו את המותג בדרכים שונות, הגיעו אלינו החנויות הכלליות העצומות בטווח הארוך. ביצעתי את הטעות הבסיסית של ציפייה כי יש פריט מספיק הגון כדי לעלות על המדפים, אולם על ידי להגיב על המתרס בדרך הנכונה, אני בהכרח יש מה שאני צריך.

כמה מהר אתה קם?

צרות הן הסיכויים ללמוד, במיוחד עבור חברות חדשות להיכנס לשוק אחר. כאשר אתה חושב על פריט יצירתי או ניהול, זה קשה באופן קבוע להבין מדוע אף אחד אחר לא התמודד עם הבעיה עד עכשיו. אתה מתחיל לדמיין את השחקנים הנוכחיים בשוק שלך חייב להיות מרוצה עצמית ואת השגשוג שלך הוא בלתי נמנע.

אלעזר סלע אמר כי הוא “לעולם לא שוב לחשוב בטעות כל ארגונים מרחיבים, דומיננטי הם איטיים.” השחקנים הבנויים בכל שוק הם פורה מסיבה, ואתה תבצע הרבה שגיאות כמו שאתה לוקח אותם, אבל איך במהירות ובמהירות אתה מגיב ולהרוויח מהם תבטיח העסק שלך סובל ומשגשג.